Velké zklamání

30.11.2016 23:47

Tento příspěvek píši velmi nerada, ale je třeba. Velmi a doživotně mě zklamala moje bývalá kamarádka Hana M. Vlastně dodnes nechápu, proč se tak naprosto nechutně a společensky nepřijatelně chovala. Vše vzniklo návštěvami za našimi štěňátky z vrhu D. Jezdíme je navštěvovat po domluvě - D´Artagnan, Donna, Dulli, i Cyrano a Týna (Cita Valentina). Seznámila jsem majitele Dulciney s p.Hanou.M., aby poznal otce štěňat. Zde máme zapůjčenou naši Donnie, dokud Duli nebude mít dalšího člena smečky a nové štěně. Ovšem pravidelně jezdíme na návštěvy s částí naší smečky, aby Donnie neztratila kontakt. Přibyl zde leonek, holky ho skvěle přijaly a Draco je dalším článkem smečky. Nastal razantní osobní obrat p. Hany M. vůči mé osobě a následně majitele Dulciney. Měla jsem být její "společenskou" konkurentkou. Jak infantilní . Co mě ovšem velmi mrzí, její opovržlivé primitivní, trapné urážky a stalking vůči p. majiteli Dulciney. Upozorňuji, že je vysoce vzdělaný člověk. Toto nelze opomenout a v blízké budoucnosti  bude řešeno právní cestou. Paní Hana M. není zbavena sveprávnosti, aby nedokázala nést důsledky za svoje nespolečenské chování.